İzmir Dişhekimleri Odası (İZDO) 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kapsamında düzenlenen yürüyüşe katılarak, birlik ve beraberlik mesajı verdi. İZDO üyeleri, Alsancak Kıbrıs Şehitleri caddesinden başlayan ve pek çok farklı meslek odasının da yer aldığı korteje katıldı. 1 Mayıs korteji, vatandaşlarında alkışları ve destek tezahüratları eşliğinde Gündoğdu meydanına ulaştı. Mesleki...
02.05.2026
İzmir Dişhekimleri Odası’ndan Birlik ve Beraberlik Mesajı için yorumlar kapalı
11
