Konyalılar Federasyonu aşure gününe büyük ilgi
Akdeniz Konyalılar Federasyonu tarafından Antalya’da düzenlenen geleneksel aşure etkinliği, 25 Haziran Perşembe günü Kepez Şehitler Parkı’nda gerçekleştirildi. Birliğin, bereketin, paylaşma ve dayanışmanın somutlaştığı etkinliğe yoğun katılım oldu.


Konya kökenli Antalyalılar başta olmak üzere, Kepez kaymakamı Suat Dervişoğlu, Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, Muratpaşa Belediye Başkan vekili Canan keleş, Antalya hemşeri dernekleri yöneticileri ve temsilcileri etkinliğe katılanlar arasındaydı. Yoğun katılım, dayanışma ve paylaşma ruhunun bir kez daha en güzel şekilde yansıtılmasını sağladı.
Akdeniz Konyalılar Federasyonu Başkanı Hasan Hüseyin Cengiz ile federasyon yöneticileri, etkinliğe katılan konuklarla yakından ilgilendi ve herkesin memnun ayrılması için büyük gayret sarfetti.
Başkan Hasan Hüseyin Cengiz ‘‘Birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu yaşatmak amacıyla bir aşure etkinliğimizi daha gerçekleştirdik. Tüm vatandaşlarımıza açık bir etkinlik gerçekleştirdik. Konyalı hemşerilerimizin görüşüp hasret gidermesine, yeni katılanların tanışıp kaynaşmasına vesile olmaya çalıştık. düzenlediğimiz etkinliğimize gösterilen ilgi bizi ziyadesiyle memnun etti’’ dedi.
Etkinlikte, lezzetli aşureye keyifle kaşık sallayan katılımcılar, aynı zamanda görüşüp konuşarak hasret giderdi. Etkinlik için federasyon yönetimine teşekkür edildi.
Haber: Merkezi