Manavgat Belediyespor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 3. Lig’e yükselme play-off 1. tur mücadelesinde Yeşil Çivril Belediyespor’u penaltı atışları sonucunda mağlup ederek bir üst tura yükseldi. Manavgat Atatürk Stadı’nda oynanan karşılaşmanın normal süresi ve uzatma dakikaları 1-1 eşitlikle tamamlandı. Yeşil Beyazlılar, 32. dakikada Cengizhan Kasap’ın kendi kalesine attığı golle ilk yarıyı...
10.05.2026
Manavgat Belediyespor Play-Off’ta Tur Atladı için yorumlar kapalı
19
