Kepez Belediye Başkanı Mesut Kocagöz, Şafak Mahallesi’nde geçtiğimiz gün evi yanan 45 yaşındaki G.K.’yi ve aynı binada yaşayan diğer konut sakinlerini ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti. “Kepez Belediyesi olarak gereken neyse, elimizden ne geliyorsa yapacağız. Bu zor günleri hep beraber birlik ve dayanışma içinde atlatacağız” dedi. Antalya’nın Kepez ilçesi...
14.12.2025
Başkan Kocagöz, evi yanan vatandaşı ziyaret etti için yorumlar kapalı
17
